טיפול והעצמה באמצעות כלבים
אדם פוגש אדם פוגש כלב.
חיבור בין אישי על אנושי בין יצור חסר ישע המעניק לאדם תחושה שהוא לא לבד בעולם, שקיימת בעולם אהבה ללא תנאים, עם וללא המשקעים, שמריח את העצב, הפחד, הקושי ואף פעם לא משאיר אדם לבדו.
שדרך הקשר נלמדת תקשורת, נלמדת שליטה נכונה, נלמדת אסרטיביות, מנהיגות ואט אט נבנה לו בטחון עצמי ואז האמון.
האמון בכלב. באדם. בעצמו.
וכשאדם סוער בתוכו, הכלב חש זאת ולא נשאר אדיש. וכשאדם בשלוותו, הכלב יתמסר בלי שירגיש.
אבל הוא אף פעם לא לבד.
כי יש מי שיראה גם בלי לומר. תקשורת מיוחדת שכזאת, דרך העיניים.
וכל זה לא יכול להתרחש ללא האדם הנכון, מנהיג הכלב, שמכוון למטופל ולא שוכח לתת לכלב להיות ולקבל כל מה שצריך. שכמו פורט על גיטרה לא מכוונת ומכוון אותה לקצב פעימות הלב של המטופל שפורט על ליבו של הכלב שמולו.
והשינויים הקטנים שמתרחשים לאורך זמן.. שנבנים לאט לאט, לפעמים בלי ששמים לב, ממלאים את עולמו ומהווים צידה לדרך, להמשך החיים של אותו ילד, נער, אדם.
כשאותו הכלב ואותו המטפל נשארים איתו עמוק בלב❤️
טיפול פרטני, טיפול קבוצתי, חוגים והעצמה.
מערך הטיפול הפרטני בבית הלקוח
המותאם לארועי ה7-10-23
לאחר ניסיון והצלחה של מעל 10 שנים בעבודה טיפולית עם אוכלוסיות מיוחדות בעלות מאפיינים פוסט-טראומטיים, חרדתיים, קשיים רגשיים ומחלות נפשיות
כפיר גור אריה הקים את המערך הייחודי לטיפול בבית הלקוח מתוך הרעיון שהדברים שקרו בסביבה הביתית יוכלו להיות מטופלים דרך הסביבה הביתית .
המערך פועל על פי מודל ושיטה בלעדית וההוכחות להצלחות בשטח הינן מרובות מאוד.
אנו פעילים מאוד באזור הדרום וביישובי העוטף כגון כפר עזה, נירים, יד מרדכי, ניר עוז, שדרות, אשקלון ומטרתינו היא לעזור לכל ילד/ה נער/ה לפתח חוסן מחודש ואמונה בכוחותיו שלו באמצעות המשולש המיוחד של ילד-כלב-מטפל.
על מה נעבוד במפגשים?
לקיחת אחריות בשיתוף אכפתיות וחמלה
התמודדות עם קשיי היום יום
פיתוח יכולות מנהיגות תוך שליטה עצמית והצבת גבולות
בניית ביטחון עצמי, הבנה ורגישות
מענה לפחדים וחרדות
מאפייני יצירת קשר חדשים
תקשורת בין אישית
יכולות מוטוריות
חווית הצלחה
יצירת מרחב בטוח לשיתוף
העלאת יכולת הקשב והריכוז
מעוניינים בחוג אילוף כלבים והעצמה אצלכם בקהילה? נשמח לעמוד לשירותכם
תוכניות מאושרות-מכרז גפ"ן
תוכניות "כלבנות טיפולית והעצמה" בבתי ספר
לעצם הלב-אומנות הכלבנות יש את כל האישורים הנדרשים כדי להפעיל את החוגים והטיפולים בבתי הספר ושאר מסגרות החינוך.
- תוכנית מספר 32619 עבור לקויות למידה והפרעת קשב.
- תוכנית מספר 32619 עבור למידה רגשית חברתית, אקלים מיטבי, כישורי חיים ומניעת התנהגויות סיכון.












